Маркетинг мениджърът на Банка Пиреос България спечели награда в конкурса „Бранд Мениджър на годината 2006 ”
Г-жа Мая Хайрабедян, Маркетинг мениджър на Банка Пиреос България е победител в категория „Глобална марка" (най-успешно представена глобална марка на българския пазар) в конкурса „Бранд Мениджър на годината 2006 ". Тя беше и една от петте финалисти, излъчени от 120 членното жури на единствения по рода си конкурс за маркетинг специалисти в България, организиран от Българската асоциация по маркетинг (БАМ) и Euro RSCG Sofia. Финалният етап и официалната церемония по награждаването се проведоха вчера, 14 ноември 2006 г., в Кемпински Хотел Зографски.
Отличието беше присъдено на Мая Хайрабедян за избор и управление на локални маркетингови и рекламни стратегии за изграждане на положителен имидж на Банка Пиреос като стабилна финансова институция, но в същото време лесно достъпна, приятелски настроена, гъвкава и модерна в решенията си, чрез нестандартен и емоционален подход в рекламните послания и визия.
Маркетингово проучване на пазара показва, че в резултат на рекламните и маркетинговите активности не само продажбите на Банката са отбелязали значителни ръстове, а Пиреос е изградила имидж на модерна, гъвкава и изключително динамична банка. По отношение на спонтанна познаваемост на името на банката, Пиреос се нарежда на 9-то място, спомената спонтанно от 24%; общо спонтанно и спомогнато Банка Пиреос е спомената от 55% от анкетираните.
Целта на конкурса Бранд Мениджър на годината е да се разгласят резултати от успешни кампании за налагане на търговски марки в България; да се отбелязват усилията на компаниите, които прилагат успешно в практиките си професионален маркетинг; да се отличат най-динамичните и иновативни специалисти по маркетинг; да се популяризира необходимостта от професионалисти и умения в маркетинга, както и да се направи обмен на професионален опит в областта.
Мая Хайрабедян завършва Техническия Университет, София през 1995 г. Започва професионалното си развитие в областта на рекламата и маркетинга през 1994г. като графичен дизайнер във в. „24 часа". През март 1997 г. сменя медията с рекламна агенция и започва работа като Media Director в NMS. В последствие, когато рекламна агенция NMS получава лиценз да бъде част от TBWA, Мая Хайрабедян е назначена за Managing Director на TBWA/NMS/Bulgaria. Участва в създаването на стратегии и рекламни концепции, които да налагат и утвърждават на пазара марки като Nivea, Chio Chips, Maxi – Mix, Stickletti, Toffifee, Merci, Lorenrz – Crunchips, Bahlsen, Frosh, Haribo. През май 2005 г. започва работа в Банка Пиреос като Маркетинг Мениджър.
Източник: Bank.bg
Коментари:
- БАКБ предлага първия револвиращ потребителски кредит в страната
- Unicredit: Лошите заеми ще се свият до 12.2% догодина
- Седемте неща, които така и не се промениха след КТБ
- КТБ я няма, моделът е жив
- Какви са задачите пред следващия управител на БНБ
- ЕЦБ отпусна още помощ за гръцките банки
- Пророк и Порок
- Дни на подлост
- Капиталов контрол в Гърция? Защо не...
- България се ангажира да извърши стрес-тест на цялата банкова система
- Четирима Искров не чакат
- "Фич" потвърди кредитния рейтинг на България
- ЕС със спешен план срещу банкова паника в Гърция
- Делото срещу отнемането на лиценза на КТБ е отложено за февруари
- ТБ "Виктория" разполага с ликвидност да отвори в петък
- Цветан Василев пред "Ханделсблат": Политици и ключови фигури от прокуратурата доведоха КТБ до крах в услуга на частни интереси
- Търговска банка "Виктория" отвори врати без паника и опашки
- Депутатите одобриха заема за 1.5 млрд. евро
- Над 68 хиляди вложители си потърсиха парите от КТБ
- Пострадалите от фалита на КТБ учредяват сдружение
- ВАС даде ход на делото за КТБ