ДЗИ с нова визуална идентичност
Дружеството с най-дълга история на българския застрахователен пазар сменя своята визуална идентичност. От първия ден на месец април, ДЗИ ще представи своето ново лого, като стартира от сградата на своята централа. Ребрандирането на ДЗИ е нещо повече от визуална промяна – то носи в себе си нов облик, основан на три измерения – динамика, действие, доверие. Н.Чандъров, Председател на УС и Главен изпълнителен директор: „С преминаването към новото лого ще се визуализира по един още по-силен начин принадлежността на ДЗИ към КВС груп, както и връзката ни със СИБАНК. Това е поредното доказателство, че България, в лицето на ДЗИ и СИБАНК, е ключов пазар за Групата".
ДЗИ стана част от семейството на КВС груп през 2007 година и до момента беше единствената дъщерна компания, с отличаващо се лого. Ребрандирането в настоящия момент ще допринесе за асоциирането на бранда с качества като иновативност, модерност, отношение към хората, които ще се съчетаят с изградения в годините имидж на сигурна и надеждна институция,.
ДЗИ и СИБАНК, част от КВС груп, ще продължат да работят в синергия, която допълнително се подсилва от общата им визуална идентичност. Този подход е видим и в търговско-рекламните кампании на двете дружества. Паралелно с ребрандирането стартира и Великденска кампания на ДЗИ, насочена към индивидуални клиенти и фирми. В нея са заложени специални предложения по имуществени застраховки и застраховки „Живот". СИБАНК от своя страна дава старт на кампания по ипотечни кредити.
Динамика – развитие, модерна и иновативна, компанията се „движи", използва своите преимущества: богата история, знания, име, принадлежност към международна банково-застрахователна група
Действие – стремеж към постигане на оптимални резултати, умение да правим и обикновените неща по необикновено добър начин
Доверие – ние запазваме своите ценности, грижата за най-големия актив – а именно – хората (служители, партньори и клиенти).
Трите измерения на новото лого са отправната точка на всички инициативи, които ДЗИ поема от началото на второто тримесечие на тази година. Интересен факт е, че новата реклама на ДЗИ е първата реклама, заснета в България на 3D формат!
10 години – това е времевият интервал, който специалистите сочат като оптимален за освежаване на визуалната идентичност на една компания.Оказва се, че и ДЗИ не прави изключение и приблизително всяко десетилетие нейното лого претърпява промяна.
Въвеждането на новото лого е в унисон с историята и ценностите на ДЗИ, с поетите ангажимент и грижа към служителите, клиентите, партньорите и към цялото общество. По тази причина, промяната е замислена и ще се случи по устойчив и отговорен начин. Ребрандирането на ДЗИ е проектирано по начин, който гарантира минимален разход на ресурси и материали.
Източник: Bank.bg
Коментари:
- БАКБ предлага първия револвиращ потребителски кредит в страната
- Unicredit: Лошите заеми ще се свият до 12.2% догодина
- Седемте неща, които така и не се промениха след КТБ
- КТБ я няма, моделът е жив
- Какви са задачите пред следващия управител на БНБ
- ЕЦБ отпусна още помощ за гръцките банки
- Пророк и Порок
- Дни на подлост
- Капиталов контрол в Гърция? Защо не...
- България се ангажира да извърши стрес-тест на цялата банкова система
- Четирима Искров не чакат
- "Фич" потвърди кредитния рейтинг на България
- ЕС със спешен план срещу банкова паника в Гърция
- Делото срещу отнемането на лиценза на КТБ е отложено за февруари
- ТБ "Виктория" разполага с ликвидност да отвори в петък
- Цветан Василев пред "Ханделсблат": Политици и ключови фигури от прокуратурата доведоха КТБ до крах в услуга на частни интереси
- Търговска банка "Виктория" отвори врати без паника и опашки
- Депутатите одобриха заема за 1.5 млрд. евро
- Над 68 хиляди вложители си потърсиха парите от КТБ
- Пострадалите от фалита на КТБ учредяват сдружение
- ВАС даде ход на делото за КТБ