Стартира кампанията на Радио FM+ “Убий скоростта, спаси дете”, която се осъществява със съдействието на Банка Пиреос България
На 16 октомври стартира кампанията на Радио FM+ "Убий скоростта, спаси дете", която се осъществява със съдействието на Банка Пиреос България и ще продължи до 12 ноември 2006г. Кампанията има за цел да провокира общественото внимание към огромния брой пътни произшествия, чийто жертви са деца и да направи максималното за опазване на техния живот чрез различни мероприятия. Повече от 500 пъти от ефира на радиото, Банка Пиреос и Радио FM+ ще апелират към водачите да бъдат толерантни и внимателни, да намалят скоростта и да пазят децата на пътя. В рамките на кампанията са изработени стикери и пътни знаци с надпис "Убий скоростта, спаси дете!", които ще бъдат поставени на превозните средства на градския транспорт в София - автобуси, тролейбуси и трамваи. Изработени са и специални промоционални спотове, които ще звучат от ефира на Радио FM+ в цялата страна, както и промоционални карета в някои от националните всекидневници.
Спонсорството на кампанията на Радио FM+ е част от цялостната корпоративна социална политика на Банка Пиреос по отношение на безопасността на децата на пътя. Преди месец Банката постави началото на своята инициатива „Аз пресичам безопасно", в рамките на която пътни патрули вече превеждат децата през натоварените улици в близост до десет столични училища в различни райони на София.
„С въвеждането на пътните патрули ние заявихме своята решимост да направим всичко възможно, за да защитим децата на пътя и ще бъдем последователни в своите усилия", каза г-н Атанасиос Куцопулос, Главен изпълнителен директор на Банка Пиреос България. „За нас опазването на живота и здравето на децата е приоритет и инвестицията в тях е една от най-стойностните, които сме правили."
„Спонсорството на кампанията "Убий скоростта, спаси дете!" е още едно доказателство, че Банка Пиреос има сериозен и дългосрочен ангажимент не само към икономиката на България, но и към добруването на хората тук. Твърдо сме убедени, че докато по пътищата на България продължават да загиват деца, всяка инициатива в посока по-голяма безопасност на движението има смисъл", допълни г-н Куцопулос.
За Финансова група Пиреос успехът на всеки бизнес е неразривно свързан със социалния просперитет. Непрекъснатото увеличаване на „корпоративната отговорност" на Банката по отношение на обществото и служителите, е философията за растеж, стратегията за успех и основната бизнес култура на Банка Пиреос.
Допълнителна информация:
На 24 юли 2006 г. Банка Пиреос България дари 30 000 лева на Асоциацията на чернодробно трансплантираните в България. Дарението беше използвано за осъществяване на незабавна чернодробна трансплантация на 3 деца, страдащи от тежка форма на цироза и хоспитализирани в критично състояние в Клиниката по гастроентерология към Медицинския университет в София.
За финансова група Пиреос
Финансова група Пиреос е една от най-динамично развиващите се финансови организации в Югоизточна Европа. Тя притежава активи на обща стойност 26.6 милиарда евро и клонова мрежа от 480 клона. Групата предлага пълната гама от съвременни банкови и финансови продукти и услуги, сред които потребителско банкиране, финансиране на малки и средни предприятия, корпоративно банкиране, капиталови пазари, инвестиционно банкиране, лизинг и финансиране на шипинг секторa.
За Банка Пиреос
Банка Пиреос, поставила началото на финансовата група, е основана през 1916 г. Днес банката стои начело на група компании, които предлагат пълната гама от съвременни банкови и финансови продукти и услуги, както на Източноевропейския пазар (България, Румъния, Сърбия и Албания), така и в Египет, Лондон и Ню Йорк.
В България Банка Пиреос оперира от 1994 г. В началото на 2005 г. Пиреос закупува Евробанк АД и в момента се нарежда сред десетте най-големи банки в страната.
Банка Пиреос е носител на наградата „Финансов продукт на годината" в категория „Кредитни продукти и финансиране" от тазгодишното издание на Международното финансово изложение „Банки, Инвестиции, Пари", както и на първа награда в категорията „Най-добра печатна реклама" на Годишните награди на Българската асоциация по маркетинг за 2005 г.
Повече информация за финансова група Пиреос, можете да получите от сайта на групата www.piraeusbank.gr.
Източник: Bank.bg
Коментари:
- БАКБ предлага първия револвиращ потребителски кредит в страната
- Unicredit: Лошите заеми ще се свият до 12.2% догодина
- Седемте неща, които така и не се промениха след КТБ
- КТБ я няма, моделът е жив
- Какви са задачите пред следващия управител на БНБ
- ЕЦБ отпусна още помощ за гръцките банки
- Пророк и Порок
- Дни на подлост
- Капиталов контрол в Гърция? Защо не...
- България се ангажира да извърши стрес-тест на цялата банкова система
- Четирима Искров не чакат
- "Фич" потвърди кредитния рейтинг на България
- ЕС със спешен план срещу банкова паника в Гърция
- Делото срещу отнемането на лиценза на КТБ е отложено за февруари
- ТБ "Виктория" разполага с ликвидност да отвори в петък
- Цветан Василев пред "Ханделсблат": Политици и ключови фигури от прокуратурата доведоха КТБ до крах в услуга на частни интереси
- Търговска банка "Виктория" отвори врати без паника и опашки
- Депутатите одобриха заема за 1.5 млрд. евро
- Над 68 хиляди вложители си потърсиха парите от КТБ
- Пострадалите от фалита на КТБ учредяват сдружение
- ВАС даде ход на делото за КТБ