Новини
Телефонното банкиране на ПроКредит Банк навърши 2 години
Общата сума на извършените плащания до момента е над 6 500 000 лв. На 4 юли 2005 година с 5 оператора стартира телефонното банкиране на ПроКредит Банк. Две години по-късно в отдела „Онлайн банкови услуги”, който включва телефонното и Интернет банкиране, работят 12 души. Ежемесечно от системата се обработват над 10 000 заявки. От старта на телефонното банкиране през 2005 година до момента броят на регистрираните клиенти е нараснал с над 375% - от 1650 регистрации в края на 2005, до над 6200 регистрации. Над 50% от регистрираните са физически лица и почти толкова юридически лица. Над 6000 от регистрираните имат права за плащане, а активните сметки, които се обслужват чрез телефонното банкиране, са над 7800. Системата за телефонно банкиране на ПроКредит Банк гарантира сигурността на клиентската сметка. Достъпът до нея е възможен само след въвеждане на уникален потребителски номер и парола, която е известна само на клиента и е в кодиран вид. Паролата не може да бъде декодирана и не се вижда от обслужващите оператори. От 28 май 2007 г. телефонното банкиране е технически обновено. В новото меню има възможност за подаване на заявки за теглене на суми в брой, както и подменю за Интернет банкиране. Чрез телефонното банкиране клиентът може да извършва обичайните банкови операции и има достъп до сметките си в ПроКредит Банк 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Услугата е на 5 езика: български, руски, английски, немски и турски. Всеки клиент на банката може да се „обади на парите си” по всяко време от стационарен или мобилен телефон на номера 0700 1 70 70 и 1 700 1 70 70 на цената на един градски разговор за цялата страна. На Международното финансово изложение „Банки Инвестиции Пари” 2006 телефонното банкиране на ПроКредит Банк беше удостоено с 1-во място в категорията „Електронни фианнсови продукти”. ПроКредит Банк е първата банка в България, която предложи на своите клиенти възможността да се „обадят на парите си” и да извършат обичайните банкови операции.банкират по телефона във всеки един момент, от всяко едно място.Източник: Bank.bg
Коментари:
(Екипът на Bank.bg си запазва правото да премахва коментари с нецензурно съдържание както и такива, които не са написани на кирилица)
Други новини
- БАКБ предлага първия револвиращ потребителски кредит в страната
- Unicredit: Лошите заеми ще се свият до 12.2% догодина
- Седемте неща, които така и не се промениха след КТБ
- КТБ я няма, моделът е жив
- Какви са задачите пред следващия управител на БНБ
- ЕЦБ отпусна още помощ за гръцките банки
- Пророк и Порок
- Дни на подлост
- Капиталов контрол в Гърция? Защо не...
- България се ангажира да извърши стрес-тест на цялата банкова система
- Четирима Искров не чакат
- "Фич" потвърди кредитния рейтинг на България
- ЕС със спешен план срещу банкова паника в Гърция
- Делото срещу отнемането на лиценза на КТБ е отложено за февруари
- ТБ "Виктория" разполага с ликвидност да отвори в петък
- Цветан Василев пред "Ханделсблат": Политици и ключови фигури от прокуратурата доведоха КТБ до крах в услуга на частни интереси
- Търговска банка "Виктория" отвори врати без паника и опашки
- Депутатите одобриха заема за 1.5 млрд. евро
- Над 68 хиляди вложители си потърсиха парите от КТБ
- Пострадалите от фалита на КТБ учредяват сдружение
- ВАС даде ход на делото за КТБ