Новини
ПроКредит Банк стартира информационната кампания „Аз спестявам. Спестявай и ти!”
Този месец ПроКредит Банк сложи началото на националната информационна кампания „Аз спестявам. Спестявай и ти!", която банката проведе за първи път през миналата година. Целта на кампанията е да повиши спестовната култура на българите и да разясни ползите от банковите услуги при заделяне на средства. През 2006 година финансовата институция започна активно да информира своите настоящи и потенциални клиенти за ползите от спестяването и тази година кампанията отново ще се разгърне в цялата клонова мрежа на банката. По време на месеца на спестовността служителите на ПроКредит Банк ще разпространяват информационни материали на специални щандове пред клоновете на банката в цялата страна. „Важно е хората да разберат, че да спестяваш не значи непременно да заделяш големи суми," сподели Джан Марко Феличе, Изпълнителен директор и Председател на УС на ПроКредит Банк. „Ние сме банка, която подпомага обикновените хора и за нас е важно как живеят тези хора и какви са техните потребности. Стремежът ни е да сме близо до тях и затова всички клонове на ПроКредит Банк се включват в Месеца на спестовността. Важно да научим хората да спестяват, за да могат да посрещат по-ефективно своите нужди", допълни Джан Марко Феличе. Кампанията „Аз спестявам. Спестявай и ти!" има за цел да разясни на хората, че могат да спестяват, като заделят редовно малки суми, а парите в спестовната сметка носят допълнително гарантирана лихва. Спестяванията в банка са безплатни – в повечето банки не се дължат никакви такси за откриване и поддържане на спестовен влог, за увеличаване на сумата и за теглене на сумата на договорената дата. Като клиент на банката всеки получава и допълнителни услуги, а банковата тайна гарантира конфиденциалност на информацията. Към края на месец март 2007 година, ПроКредит Банк България разполага с 56 клона в цялата страна. Общият текущ кредитен портфейл на банката възлиза на над 338 млн. евро (включително секюритизиран портфейл от над 74 млн. евро), отпуснати на повече от 46,000 малки предприятия и физически лица. Размерът на депозитите възлиза на над 228 млн. евро, а броят на клиентските сметки в ПроКредит Банк към края на месец март е повече от 155 хил. От тях 41,268 са спестовни и срочни влогове, 52% от които са със салдо под 1,000 евро. Големият брой малки спестовни влогове в банката е отражение на факта, че всички ПроКредит Банки са твърдо ориентирани към ''отговорно банкиране'', което допринася за социалното и икономическо развитие на населението.Източник: Bank.bg
Коментари:
(Екипът на Bank.bg си запазва правото да премахва коментари с нецензурно съдържание както и такива, които не са написани на кирилица)
Други новини
- БАКБ предлага първия револвиращ потребителски кредит в страната
- Unicredit: Лошите заеми ще се свият до 12.2% догодина
- Седемте неща, които така и не се промениха след КТБ
- КТБ я няма, моделът е жив
- Какви са задачите пред следващия управител на БНБ
- ЕЦБ отпусна още помощ за гръцките банки
- Пророк и Порок
- Дни на подлост
- Капиталов контрол в Гърция? Защо не...
- България се ангажира да извърши стрес-тест на цялата банкова система
- Четирима Искров не чакат
- "Фич" потвърди кредитния рейтинг на България
- ЕС със спешен план срещу банкова паника в Гърция
- Делото срещу отнемането на лиценза на КТБ е отложено за февруари
- ТБ "Виктория" разполага с ликвидност да отвори в петък
- Цветан Василев пред "Ханделсблат": Политици и ключови фигури от прокуратурата доведоха КТБ до крах в услуга на частни интереси
- Търговска банка "Виктория" отвори врати без паника и опашки
- Депутатите одобриха заема за 1.5 млрд. евро
- Над 68 хиляди вложители си потърсиха парите от КТБ
- Пострадалите от фалита на КТБ учредяват сдружение
- ВАС даде ход на делото за КТБ